سینداد الکترونیک ، مرکز پخش دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

سینداد الکترونیک، با سابقه ترین تولید کننده و عرضه کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی، فعالیت خود را در سال 1368 با تولید دزدگیرهای اماکن (دزدگیرهای منازل و محل کار) و نصب دزدگیرهای خودرو آغاز کرد. در طی سال ها فعالیت مستمر و بدون وقفه، با اتکا به دانش و تعهد تیم تخصصی خود، بروزترین و مدرن ترین تجهیزات حفاظتی از قبیل دوربین های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات اعلام حریق و GPS ردیاب خودرو و سیستم های خانه هوشمند BMS را به عموم هموطنان و به ویژه همکاران صنف عرضه می نماید.

مرکز تخصصی و نمایشگاه دائمی سینداد الکترونیک

شما با مراجعه به ساختمان مرکزی و نمایشگاه دائمی سینداد الکترونیک می توانید از نزدیک با محصولات و خدمات ما آشنا شوید. مهم ترین موضوع این است که شما بدون هیچ محدودیتی می توانید در محل نمایشگاه لوازم و تجهیزات را مورد بررسی قرار داده و تست و برنامه ریزی خود را انجام دهید.

مدیریت مجموعه سینداد الکترونیک مهندس مجید گل بابائی

قبل
بعدی
سرمایه بزرگ ما اعتماد و رضایت شما مشریان گرامی در طی این سالهاست، ما با دارا بودن دپارتمان هایی همچون تحقیق و توسعه؛ دپارتمان فضای مجازی و خدمات الکترونیک؛ دپارتمان پشتیبانی فنی؛ تیم های متخصص نصب و راه اندازی، همچنین خدمات ویژه به همکاران صنف سیستم های حفاظتی از قبیل تشکیل کلاس های آموزشی، دپارتمان کنترل کیفیت و تضمین کیفیت و همچنین ارسال کالا به سراسر کشور در کمتر از 12 ساعت، رضایت غالب مشتریان رو جلب کرده است. سینداد الکترونیک با دارا بودن پروانه کسب در رسته تولید، نصب و خدمات بعداز فروش سیستم های حفاظتی و امنیتی الکترونیک و سال ها فعالیت مستمر با ارائه بهترین خدمات و عرضه کامل ترین تجهیزات حفاظتی و الکترونیک به سراسر کشور، در خدمت شما گرامیان می باشد.

دپارتمان‌های مجموعه سینداد الکترونیک

دپارتمان مالی و اداری

دپارتمان کنترل کیفیت

دپارتمان خدمات فنی و مهندسی

دپارتمان تولید و مونتاژ

دپارتمان تست بار

دپارتمان طراحی و تحقیقات

دپارتمان فروش و بازاریابی

واحد فروش و حسابداری سینداد الکترونیک

سالن افتخارات و عناوین سینداد الکترونیک