کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه تونیو (حفاظت هوشمند سینداد الکترونیک) منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه تونیو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

بدیهی است بهره برداری و استفاده از کالاهای خریداری شده از تونیو (حفاظت هوشمند سینداد الکترونیک) می بایست مطابق با قوانین کشوری و ضوابط شرعی باشد و مسئولیت هر گونه استفاده غیر قانونی و غیر شرعی و مجرمانه از قبیل ردیابی غیر مجاز، شنود، تصویر برداری غیر مجاز، جاسوسی، کلاه برداری، اقدامات تروریستی و… بر عهده خریدار است.

هزینه های پشتیبانی – در مورد کالاهائی که نیاز به خدمات پشتیبانی دارند مانند ردیاب های خودرو، بعد از منقضی شدن مدت زمان پشتیبانی، در صورت نیاز خریدار به ادامه خدمات پشتیبانی، خریدار موظف به پرداخت هزینه خدمات پشتیبانی به صورت سالانه می باشد.

هزینه های مصرفی – هزینه های مصرفی کالاهای سیم کارت خور همانند تلفن کننده های خودکار و ردیاب ها، از قبیل خرید و تهیه سیم کارت، هزینه های دیتا و پیامک بر عهده خریدار می باشد.

مسئولیت – در مورد GPS، فروشنده مسئولیتی در قبال اختلالات شبکه ای اعم از ماهواره های GPS و سیگنال ها و مناطق تحت پوشش GPRS,GSM و تحریم های بین المللی و فیلترینگ های احتمالی ندارد. در صورت عملکرد ناصحیح و یا خرابی همه کالا ها و محصولات فروخته شده توسط تونیو، مسئولیت تونیو صرفا محدود به ارائه خدمات گارانتی – مطابق شرایط گارانتی (در صورت دارا بودن گارانتی) می باشد و تبعات ثانوی ناشی از عدم کارکرد صحیح و یا خرابی کالا بر عهده تونیو (حفاظت هوشمند سینداد الکترونیک) نمی باشد.

قیمت کالاها و محصولات – قیمت همه کالاهای نمایش داده شده در سایت، به صورت خام (بدون نصب) می باشد. یادآور می گردد تونیو (حفاظت هوشمند سینداد الکترونیک) هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال نصب کالای فروخته شده ندارد. بدیهی است تحقیق در زمینه قیمت محصولات مشابه با کارایی ها و خدمات مشابه بر عهده خریدار بوده و خریدار ملزم می باشد قبل از خرید و ثبت سفارش تحقیقات کافی را در این زمینه بنماید. تونیو مسئولیتی در قبال نوسانات قیمتی بازار ندارد.

خدمات نصب – تونیو هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال نصب و خدمات نصب کالای فروخته شده ندارد. بدیهی است اگر خدمات نصب، توسط تونیو مقدرو بود، هزینه نصب جداگانه محاسبه و به اطلاع خریدار می رسد. در اینجا مجددا تاکید می شود تونیو هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال نصب و خدمات نصب کالای فروخته شده ندارد.

مسئولیت نصب – این مجموعه مسئولیت و تعهدی نسبت به نصب کالاهای فروخته شده ندارد، لذا پیشنهاد می گردد جهت نصب کالاهای خریداری شده از تکنسین های متخصص و مورد اعتماد اتحادیه های شهرستان خود استفاده کنید. و قبل از نصب، بابت هزینه نصب با تکنسین به توافق برسید. بدیهی است مسئولیت نصب بر عهده تکنسین بوده و تونیو مسئولیتی در قبال نصب ندارد.

در صورت تمایل می توانید شماره تماس تکنسین های شهر خود را از تونیو دریافت کنید (در صورتی که در بانک اطلاعاتی تونیو به ثبت رسیده باشد) متذکر می گردد در هر صورت مسئولیت نصب بر عهده تکنسین بوده و تونیو مسئولیتی در قبال نصب ندارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش ـ مدت زمان گارانتی هر محصول (در صورت دارا بودن گارانتی) بر روی محصول درج شده و گارانتی صرفا توسط شرکت تولید کننده یا واردکننده یا عرضه کننده آن ارائه می شود. گارانتی فقط به خریدار اولیه تعلق می گیرد یعنی در صورتی که خریدار اولیه کالا، مجددا کالا را به شخص دیگری بفروشد و یا واگذار کند، گارانتی کالا باطل می گردد. همچنین در صورتی که کالاها و تجهیزات، توسط نصاب های متفرقه نصب شده باشند (یعنی نصاب هایی که توسط تونیو معرفی نشده باشند) موضوع گارانتی منتفی است. شرایط گارانتی محصولات تابع شرایط گارانتی محصولات الکترونیکی است مثلا آب خوردگی، شکستگی، ضربه خوردن، تصادفات، حریق، دستکاری، نوسانات برقی، استفاده غلط و… تحت پوشش گارانتی نمی باشد. لازم به یادآوریست ریموت ها، آژیر، آدابتور ها و باطری ها به صورت عمومی شامل گارانتی نمی باشند. اگر محصولی شرایط گارانتی را دارا بود ولی به هر دلیل ارائه گارانتی مقدور نشد مسئولیت تامین کننده صرفا معادل بهای روز خرید اولیه با کسر استهلاک مدت زمان استفاده می باشد، همراه داشتن فاکتور خرید برای دریافت خدمات گارانتی الزامی است.

هزینه بسته بندی – هزینه بسته بندی بر عهده تونیو می باشد.

تحویل کالا – از دو روش امکان پذیر است.

روش اول: تحویل به صورت حضوری در محل مجموعه فروشگاه تونیو (حفاظت هوشمند سینداد الکترونیک) به آدرس تهران، خیابان آزادی، روبروی شرکت زمزم، خیابان باغبان، پلاک 3، واحد 5

021660588334 – 02166058335

روش دوم: تحویل کالا به صورت ارسال کالا از طریق موسسات باربری بنا به درخواست مشتری (خریدار) با شرایط ذیل الذکر

ارسال کالا- هزینه ارسال کالا اعم از شهری + بین شهری بر عهده خریدار است

ارسال در تهران از طریق موسسات باربری از قبیل پیک، پُست، اسنپ و… به انتخاب و در خواست مشتری به آدرس مشتری (همان آدرسی که خریدار در هنگام خرید و یا در پروفایل خود به ثبت رسانیده است)

ارسال به شهرستان ها از طریق موسسات باربری از قبیل: تیپاکس، ترمینال، پُست، فرودگاه، راه آهن، موسسات حمل و نقل/ باربری و… به انتخاب و در خواست مشتری به آدرس مشتری (همان آدرسی که خریدار در هنگام خرید و یا در پروفایل خود به ثبت رسانیده است)

نکته مهم بابت هزینه های ارسال – هزینه های ارسال کالا (درون شهری و برون شهری) مطابق با تعرفه مصوب موسسات باربری برعهده مشتری می باشد و به صورت پس کرایه یا پیش کرایه از وی دریافت می گردد بدیهی است این مجموعه مسئولیتی بابت هزینه های ارسال کالا که موسسات باربری اِعمال می کنند، ندارد. همچنین تعهدات و مسئولیت های حقوقی و مدنی حمل و نقل کالا صرفا برعهده موسسات باربری، می باشد. لذا از مشتریان گرامی تقاضا می شود در انتخاب موسسات باربری دقت لازم را بنمایند.

توجه کنید در صورتی که هزینه های ارسال درون شهری و برون شهری به صورت پیش کرایه باشد (که معمولا بدین صورت است)، خریدار می بایست هزینه ارسال درون شهری + برون شهری را پیشاپیش واریز نماید، بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های ارسال (درون شهری + برون شهری) ارسال کالا انجام نخواهد شد و بعد از 24 ساعت، فاکتور صادره برای خریدار ابطال و وجه واریزی ایشان برای فاکتور تا 48 ساعت بعد از ابطال، عینا به همان شماره کارت بانکی که وجه فاکتور پرداخت شده بود برگشت داده خواهد شد.

زمان ارسال- بعد از خرید و پرداخت شما و پرداخت هزینه ارسال (در صورتی که پیش کرایه باشد) تا پایان همان روز کاری ارسال کالا انجام خواهد شد توجه داشته باشید اگر پرداخت شما در ساعات غیر کاری تونیو باشد، ارسال خریدتان در اولین روز کاری پیش رو به سرعت انجام خواهد شد.. بدیهی است در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ ها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد طبق رویه‌ هایی که حتما در سایت اعلام می شود صورت نگیرد.

ساعت کاری تونیو (حفاظت هوشمند سینداد الکترونیک) ـ همه روزه از ساعت 8.30 صبح لغایت 18 بعد از ظهر شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی

سایر مسئولیت ها – مجموعا مسئولیت تونیو در محدوده، معادل بهای کالا و یا محصولاتی است که هنگام فروش از خریدار دریافت کرده و بیش از آن مسئولیتی ندارد. همچنین در مورد تمامی کالاهای فروخته شده و یا نمایش داده شده در سایت، تونیو مسئولیتی در قبال سرقت و همچنین نوسانات قیمتی بازار ندارد.

مشخصات فنی – تونیو در ارائه مشخصات فنی و کارکرد کالاها، وسواس و دقت لازم را اعمال می کند اما بخاطر داشته باشید مشخصات اعلامی به صورت کلی و عمومی و همان مشخصاتی است که تولید کننده و یا عرضه کننده، اعلام نموده و تونیو دخل و تصرفی در آنها ندارد.

مرجوع کالا – کالاهای فروخته شده تا 3 روز یعنی 72 ساعت بعد از ارسال برای مشتری قابل مرجوع (عودت) به فروشنده می باشند. به شرطی که کالا نصب نشده باشد و یا اینکه کالا استفاده نشده باشد. بدیهی است بعد از مرجوع کالا توسط مشتری و دریافت کالای مرجوع توسط تونیو، در صورتی که کالا به تشخیص کارشناسان تونیو کالا قابل مرجوع باشد (یعنی استفاده نشده باشد و همچنین نصب نشده باشد) کالای مرجوعی مورد پذیرش واقع شده و حداکثر تا 72ساعت – معادل 3 روز کاری – بعد از آن، مبلغ کالای مرجوعی با کسر هزینه ارسال، عینا به همان شماره کارتی که مبلغ با آن پرداخت شده بود، واریز می گردد.

یادآور می گردد در صورت مرجوع کالا، تمامی هزینه های ارسال اولیه برای مشتری و همچنین هزینه های ارسال کالای مرجوعی (عودتی) به تونیو نیز برعهده خریدار می باشد.

تعویض و یا مرجوع کالای معیوب – در صورتی که کالای فروخته شده به مشتری از بدو فروش دارای ایراد فنی بوده باشد و خریدار حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا، کالای معیوب را برای فروشنده ارسال کرده باشد و این ایراد فنی به تشخیص کارشناسان تونیو رسیده باشد، بلافاصله بعد از دریافت کالای معیوب، کالای جایگزین برای خریدار ارسال می شود و یا در صورت عدم موجودی کالا وجه آن عینا به همان شماره کارت بانکی که وجه فاکتور پرداخت شده بود بازگشت داده خواهد شد. بدیهی است تمامی هزینه های ارسال کالای معیوب بر عهده فروشنده می باشد.

عدم امکان ارسال – در صورتی که به هر علتی ارسال کالا از طرف تونیو مقدور نشد (به جز مورد عدم پرداخت هزینه ارسال توسط خریدار)، حداکثر تا 12 ساعت وجه پرداختی خریدار عینا به همان شماره کارت بانکی که وجه فاکتور پرداخت شده بود بازگشت داده خواهد شد.